I and Him ~

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 3, 2011

~Inilah Aku~

Aku hanyalah se0rang perempuan yang lemah
 Yang selalu berpura - pura tidak tahu ap itu menangis dan bersedih
Aku teringin sekali ingin menjadi seperti mereka yang tidak kenal ap erti jatuhh dan mengalah
Aku tidak berdaya kerna aku hanyalah se0rang insan yang kerdil dann lemah



Allah tidak akan memberikan dugaan yang berat kepada hambanya jika hambanya itu tidak b0leh mengaharunginya
Haruslahh kita ketahui bahawa dugaan itu adalah tanda DIA mahu menduga kita
Bersabar dan melawan hawa nafsu adalah 1 kejayaan besar bagi umat islam di dalam dunia ini
Walaupun kita dihina , dibenci , diherdik malah ad yang dicaci
Sebenarnya itulahh dugaan bagi kita di dunia ini 
Hidup sese0rang tidak akan pernah tenang jika dy lupa siapa penciptanya
Tuhan maha mengetahui ap yang akan berlaku dan yang terbaik untuk kita



Hidup Sebagai Se0rang aku
Tiap - tiap hari jiwa aku tidakk tenang dengan perangai dy yang slalu buat aku gelisah 
Teringin aku na tahu siapa sebenarnya aku kepada diri kamu
Adakah kaw tahu betapa sayangnya aku pada dri kamu
Pernah kaw fikir aku bagai kehilanagan keluarga jikaa drimu sedih dah susah
Aku akui aku memang iri haty dengan sikapmu yang rajin menegur 0rang
Aku ingin buang jauh2 perasaan itu tetapi aku tidak berdaya untuk s0r0kkan perasaan itu dari pengetahuanmu


Amat susahh untuk aku melupakan dirimu walau sesaat
Ada pernah drimu tahu semua itu ? Mungkin tidak
Aku ingin tahu adakah kaw benar - benar sayang aku ?
Pernahh kadang2 haty ini berbisik kaw tidak pernah sayang aku pun
Ex - ex aku sudah lama aku mencampakkan dri mereka jauh2 dari hidup aku , kerna aku sudah ada drimu dan ingin disampingmu selalu 
Tidak ingin sekali pun terlintas di fikiranku mahu menduakanmu dan menyakitimu


Menunggu jawapanmu adalah satu penyiksaan
Sukar bagi perempuan seperti aku mahu melupakanmu
Aku ingin kaw tahu semua itu . :'(
Aku betul - betul ikhlas menyayangi dirimu
Aku tetap menunggu dan menyayangi drimu sebagaimana aku menyayangi nyawaku



~ Aku Ingin Kaw Tahu ~







No comments:

Post a Comment