I and Him ~

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

Hey-hey Alls !!

Assalamualaikumm , Hey K0rang , Sehadd taa ?? Hmm , da lme aku ta bukak bl0g , ase cm semakk jer bl0g aku neyhh , dluw backgr0und len skunk lenn . Kdng2 hd0p neyhh prlukan prubahan jugakk kn ?? *cecehh , ceramah plak ase . Hmm , k0rang hd0p skunk cm nea ?? Hapyy taa ?? Aku just aisya yg dluw , ta de perubahan p0wn , just dluw aku neyhh garang ckett , skunk aku da jadi sese0rng yg baek . Aku skunk da pikir mse depan , just kadng2 uhh aku tensi0n cket ngn bpe masalh .


1 - Aku  na pekse 20 . 5 neyhh , matematik membuatkn aku pening pale , tpi syukran , there is s0me0ne wh0 is always help me . She is teacher AZIZAH . 
 


2 - Aku rindu pkwe aku , nset dy hilang . Semakin merane ar hd0p aku , aku syg dy , just dy jer aku ase cm da lpekn aku , then ade pulakk kawn dy same as me , cedeh t0i , aku tak0t dy lpe aku . H0pefully ta lhaa . Kawn dy lbeh better dri aku . :(



3 - Aku ase sakett , tpi aku ta taw ap punce aku nanges , mara , bengang . Aku un ta taw ap punce sume tuhh . Makin lme aku ase tensi0n jerr , tp aku taw ALLAH ad unt0k aku ble2 je . Tiap2 malm aku ngadu kt dy supaya tenangkan hati aku n tabahkan hati aku untuk mengaharungi sume dugaan yg dy bagi kt aku . Syukran , ap yg aku mintak aku dapt . Alhamdulillah , aku bersyukur sngt2 . Aku trase dekt sngt ngn Allah , aku rse mcm na mati je , sbb aku tak0t aku buat d0se . Aku ta na da wt d0se , aku syg dri aku , aku syg islam , aku syg Allah , aku syg sume 0rg . 



4 - Keje sk0la yg bnyk sngt2 da wt aku tensi0n mcm na gilaa . Da ar s0alan susah bagai . Tpi sek bek aku leyhh wt , alhamdulillah . :)) , Aku bersyukr lagi . Ustazh ckp na atasi perasaan malas je kne rajin . Senang je kn ?? Hihii . =) . Tp tu lahh sume 0rg ta ley na wt .



Ukey lahh , sampai cnie je , agy p0wn da na maghrib dahh . Assalamualaikumm sume , aku harp k0rg jdi lah yg terbaek unt0k keluarga + agama + masyarakat dan negara .  Ameenn =) . I luv Islam .

No comments:

Post a Comment